Dlaczego słodycze to dobra reklama ?

Kliknij tutaj

źródło: www.sxc.hu

Każda firma dążąca do powiększania swoich zysków inwestuje w reklamę. Obecnie dostępnych jest kilkadziesiąt a nawet kilkaset form reklamowania się (np. kubki reklamowe) – wszystko zależy od naszego pomysłu. Słodycze reklamowe to rodzaj ulotki tylko z taką różnicą, że jest lepiej odbierana bo bardziej przyjemna. Każdy chętnie przyjmuje słodycze reklamowe i z ciekawością zerka na opakowanie – w ten sposób docieramy do pamięci naszego odbiorcy, potencjalnego klienta.  Dając klientom coś słodkiego mamy gwarancję, że zapamięta nas dłużej niż gdyby otrzymał ulotkę.  Za słodką formą reklamy przemawia również stare ludowe przysłowie „przez żołądek do serca” – w taki sposób możemy zyskać naprawdę wielu klientów.

Reklamowe słodkości pasują do każdej branży. Nie ważne czy ktoś jest fryzjerem, prowadzi biuro rachunkowe czy ma firmę budowlaną – każdy lubi łakocie. Jest to dobry sposób na poprawę nastroju, ponieważ słodkości sprawiają, że w naszym organizmie wzrasta poziom serotoniny. Jaki z tego wniosek? Reklamową czekoladką nie tylko możemy wbić się w pamięć osób zainteresowanych ofertą firmy ale również uspokoić nerwowego klienta.